Marketing na sterydach – Marketing a Psychocybernetyka

Marketing a Psychocybernetyka

Home / Blog / Marketing a Psychocybernetyka

” (…) to czego wszyscy w głębi najbardziej pragniemy, to więcej życia. Coś co nazywam żywotnością. Doświadczenia życia bez limitu narzuconego przez nasze sztuczne ograniczenia wynikające z wizerunku samych siebie. Szczęścia. Sukcesu. Spokoju umysłu. Niezależnie od tego, czego pragniesz, można to streścić jako <więcej życia>.”

Masz pomysł na to, jak przełożyć to na swój biznes czy marketing?

Maxwell Maltz napisał „Psychocybernetykę” na początku lat 60-tych XX wieku. Stanowi ona podwaliny pod niemal każdą późniejszą koncepcję rozwoju osobowości i rozwoju osobistego. W centrum „Psychocybernetki” stoi koncepcja obrazu samego siebie. Bardzo rewolucyjna w tamtych czasach.

Powyższy cytat stanowi moje tłumaczenie wersji nowszej, uzupełnionej przez Dana Kennedy, wybitnego copywritera, biznesmena i świetnego marketingowca. Książka ta ukazała się po polsku jako ‚Nowa Psychocybernetyka’ – nie wiem, czy dostępna jest wersja audio, ja słucham właśnie audio-booka w wersji angielskiej.

Zdecydowanie polecam.

Rafał MazurMarketing, Copywriting, Branding, Konsultacje

 

Related Posts
Comments
  • Łukasz, Total Copywriting

    Przekopałem się przez setki książek zanim dotarłem do psychocybernetyki. Jest dla mnie więcej warta, niż wszystkie poprzednie … warto ją poznać i zacząć używać, zdecydowanie.

Leave a Comment