Marketing na sterydach – Hardcore Branding – podstawowe założenia marketingowe

Hardcore Branding – podstawowe założenia marketingowe

Home / Blog / Hardcore Branding – podstawowe założenia marketingowe

O ile marketing jest procesem budowania percepcji, którego jedynym celem jest:

* sprzedawać więcej
* większej ilości ludzi
* za coraz większe pieniądze
* coraz bardziej wydajnie

o tyle branding oznacza, że Twój produkt czy usługa są nie tylko towarem, ale systemem wartości a Twoi Klienci stają się wyznawcami.

Tak więc branding jest szczytowym osiągnięciem działań marketingowych.

Brand oznacza ostoję wiarygodności i solidności. Reprezentuje pewne wartości, styl życia i idee. Brand zapewnia lojalność klientów i wysokie marże.

Branding oznacza identyfikację, zestaw wartości i  ofertę psychologicznych i funkcjonalnych korzyści dla swoich wyznawców.

Dobry marketing to sprzedaż plus branding.

Rafał MazurMarketing, Copywriting, Branding, Konsultacje

 

 

Related Posts

Leave a Comment