Idealny proces sprzedaży - szkolenia sprzedaż

Ceny – w większości przypadków ceny są dużo bardziej elastyczne niż może się wydawać.

Zawsze jest rynek na droższą wersję wszystkiego co oferujesz.

Jedynym co powinno określać Twoją strategię cenową powinno być: „Ile zgodzą się za to zapłacić? Sprawdźmy!”

Zasada jest prosta: sprzedanie czegoś wartego 5 000 nie jest 10 razy trudniejsze niż sprzedanie czegoś za 500. Stąd RM wiedzą (Renegade Millionaires, czyli milionerzy-renegaci), że liczy się rozmiar transakcji. Zawsze znają się ludzie, którzy wybiorą zakup najdroższej opcji.

Nie sprzedawaj sztuka po sztuce – sprzedawaj pakietami. Łatwiej jest sprzedać 20 pakietów niż 2000 sztuk.

Dan Kennedy: „Zdajesz się nie doceniać chęci i możliwości konsumpcyjnych Twoich klientów.” Tak więc zawsze poszukuj nowy ofert dołączonych do tego co już sprzedajesz.

Nie szukaj jedynie nowych klientów. Wykorzystuj listę tych którzy już od Ciebie kupili i zastanów się jak możesz sprawić, by płacili jeszcze więcej.

Honorarium jest czystym odzwierciedleniem rynkowego zapotrzebowania. Bo to podaż i popyt jest najpotężniejszą ze wszystkich rynkowych sił. Wykorzystuj tę siłę we wszystkim co robisz, używaj jej z korzyścią dla siebie a wygrasz.

Wysokie Ceny = Więcej Możliwości

Klucze do wysokich cen:

1) Jaja ze stali
2) Umiejętność zachowania kamiennej twarzy
3) Zdrowe poczucie własnej wartości
4) Świadomość tego, że da się to zrobić
5) Chęci używania presji

Powody dla których ludzie chcą kupować po wysokich cenach:

* Wyższa jakość
* „Gwarancja” dla kupującego
* Usprawiedliwienie wyższej ceny innymi czynnikami ważnymi dla płacącego

W pewnym sensie każdy biznes może stać się biznesem „utowarowionym” – czyli takim, gdzie to co sprzedajesz przestaje być unikalne a staję się zwykłym towarem. Jednak tak nie musi być.

Redefiniuj to co robisz, zmień swój biznes, uniknij utowarowienia

Granie niską ceną jest myśleniem krótkoterminowym. Biznesy w USA nie mają odpowiednio długiej historycznej perspektywy oraz odpowiednio wyraźnej wizji przyszłości.

Liderzy biznesu w Azji myślą w kategoriach wieków.
Liderzy biznesu w USA myślą w kategoriach kwartałów kalendarzowych.

Wysokie ceny a problemy natury osobistej:

1) Osoba przerzuca własne wartości na klienta (projekcja na kupującego): oni tyle nie powinni płacić, powinno się oszczędzać, wydawanie takich sum na coś takiego jest niemoralne itp.

2) Osoba przerzuca własną mentalność ubóstwa na swoje ceny (projekcja mentalna): problem szczególnie u przedsiębiorców, którzy zaznali biedy.

Ludzie ZAWSZE znajdą pieniądze na to, czego pragną. Niezależnie od ceny.

Nigdy nie wiesz ile powinieneś policzyć, możesz policzyć i ile oni są gotowi zapłacić. Tak więc nie zgaduj. Nie rób projekcji. TESTUJ!

RM ciągle nad sobą pracują. Podobnie jak nad swoim biznesem.

W kolejności od najważniejszego PRACUJ:

1) nad sobą
2) nad biznesem
3) w biznesie

Twoim biznesem kieruje Twój system przekonań. I to system przekonań decyduje o tym, jak Twój biznes funkcjonuje.

Zastosuj inżynierię wsteczną: przyjrzyj się wynikom, które osiągasz by dokopać się do sedna swoich przekonań o sobie samym oraz o tym jak funkcjonuje świat.

Następna część -9-ta poświęcona będzie między innymi przekonaniom.

Rafał Mazur zwiększanie zysków przedsiębiorców.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.